Pusa meafaigaluega fou e ona fale e fa'amaonia e le tofa

E lava samala e lua e te amata ai laupusa meafaigaluega - tasi le mamafa ma le tasi mama.” I le avea ai o se tulafono lautele, o le tele o le samala e tatau ona tutusa ma le tele o le fao.O le mamafa o le samala, o le tele foi lea o le fao,” o le tala lea a Gu.Se pinesamalao se tama'i samala e fa'aaoga e fa'atutu ai tama'i fa'amau e pei o pine laupapa ma fa'amau.”

“Atonu e te le manaomia se seti atoa o komi;nai lo lena, ia maua se kiei se tasi pe lua e mafai ona fetuutuunai ona auvae e fetaui ma nati ma ufi eseese,” o le tala lea a Gu. .”
E tusa ai ma le faamatalaga a Sean Martin, Pule Sili o Denver Real Estate Solutions, o se seti lelei o sikulati e matua tatau lava. Pusa Screwdriver e sau ma ono lapopo'a eseese o sikulivili, e lava mo galuega laiti fale.
"O se fua faʻamau e tatau mo soʻo se galuega faʻaleleia fale, tele pe laʻititi," o le tala lea a Matini.E te le manaʻomia le faʻaaluina o se tupe i luga o se fua faʻamaufaʻailoga lelei.O le faʻataʻitaʻiina o lenei staple mai AmazonBasics o le a faia le mea lava e tasi, ma o se filifiliga sili atu ona taugata.
“O tulaga o se meafaigaluega taua tele mo le mautinoa o au galuega faatino e foliga saʻo ma faʻapolofesa,” o le tala lea a Matini. O le tele o vaega e le tatau ona toe faʻafoʻi oe i le sili atu i le $10 (pei o lenei mai Urasito), ae a amata ona e tautau puipui o faletusi poʻo ata tusi, o le o le a sili atu lona taua nai lo le auro.
E tusa ai ma le saunoaga a Matini, o le ili o se meafaigaluega malosi tele mo mea uma mai le tipiina o fafie i le tipiina o le puipui mamago.O lenei filifiliga mai le Black + Decker e taugofie pe a faatusatusa i filifiliga maualuga, ae ua manatu o se tasi o filifiliga sili mo galuega faavae o le faaleleia o fale.
“E te manaʻomia pli o le Channellock e faʻamau pe aveese ai faʻagaau o togalaau ma faʻaoga masini tamea," o le tala lea a Crystal Wright, le faʻatonu o fesoʻotaʻiga i le Sears Home Services. kilipi vaipuna i faagaau.”O u'u fa'avevela ma laulaufaiva 'ese'ese ua mamanuina ina ia fa'alelei ile lima ma taofi ile fa'aoga talafeagai E tatau ona umi mo le tele o tausaga.
E mautinoa lava, o le tele o tekinolosi ua suia i le USB e molia maimaa, ae e te manaʻo pea e iai ni maʻa pe a e alu atu i lou fale fou.” E te manaʻomia ni maa eseese lapopoʻa e faʻapipiʻi ai faʻailo afi, mataʻituina o le carbon monoxide ma le tele o isi mea e pei o meataalo mamao na e faʻatau mo le Kerisimasi e leʻi aofia ai. maa,” o le tala lea a Wright.
Ole pusa atoa lea ile fale ma mea faigaluega mana'omia uma e mana'omia e le tagata e ona le fale fou, ma atonu o se filifiliga lelei mo i latou e le mana'o e fau se pusa meafaigaluega atoa mai le maoa'e. lenei pusa—e aofia ai le tele o meafaigaluega e mafai ona maua i totonu o le pusa faavae ma e mafai ona taulimaina le tele o galuega faatino,” o le tala lea a Matini. .O loʻo i ai mea uma e te manaʻomia e teuteu ai, toe faʻaleleia, fetuutuunai, faʻaleleia, ma fatuina mea fou."

 


Taimi meli: Iuni-24-2022